Maserati

Maserati uruchamia swój program członkowski

Włoski dom prezentuje swój pierwszy zintegrowany program członkowski dla klientów i entuzjastów samochodów, oferujący dostęp do ekskluzywnych treści, zapowiedzi produktów i luksusowych doświadczeń.

 

Maserati z przyjemnością przedstawia Tridente, pierwszy w historii program członkowski marki, który zapewni fanom, klientom i właścicielom tej marki dostęp do ekskluzywnych treści redakcyjnych, wyselekcjonowanych dzienników podróży, zapowiedzi nowych produktów i kolekcji, a także niestandardowych doświadczeń inspirowanych wyjątkowym nowoczesnym włoskim luksusem, który definiuje duszę Maserati.

Jako pierwsza zintegrowana inicjatywa lojalnościowa Maserati, Tridente zawarła swoje pięć podstawowych filarów - opowiadania redakcyjne, ekskluzywne produkty, spotkania kulturalne, wyselekcjonowane wrażenia
z jazdy i międzynarodowe wydarzenia - w aplikacji Tridente, łącząc bogate dziedzictwo Maserati z łatwością nowoczesnej technologii, gdzie jedynym warunkiem wejścia do klubu jest bycie zapalonym miłośnikiem włoskiej marki.

Maserati Tridente oferuje trzy poziomy członkostwa obejmujące różne poziomy lojalności wobec marki: poziom Blu dla wszystkich fanów i entuzjastów samochodów Maserati, poziom Platinum dla klientów, w tym właścicieli GranTurismo, MC20 lub MC20 Cielo, podczas gdy Diamond jest najbardziej ekskluzywnym poziomem, dostępnym tylko dla właścicieli ultra-limitowanego super sportowego samochodu Project24 lub kolekcjonerów wyczynowego jednomiejscowego samochodu GT2.

Podczas gdy członkowie Maserati Tridente Blu mają dostęp do ekskluzywnych treści redakcyjnych w aplikacji i podglądów specjalnych kolekcji merchandisingowych, członkowie Platinum mogą doświadczyć prywatnych wycieczek po fabryce w Modenie, spersonalizowanych oryginalnych akcesoriów, zaproszeń na lokalne doświadczenia kulturalne, wyselekcjonowanych dzienników podróży po najbardziej malowniczych trasach świata i wczesnego dostępu do limitowanych kolekcji samochodów.  Jeśli chodzi o członków diamentowych, Maserati oferuje wysoce wyselekcjonowany wybór luksusowych doświadczeń, takich jak prywatne konsultacje Fuoriserie z szefem projektowania Klausem Busse, aby dostosować swój własny włoski samochód sportowy, podróż w czasie na pokładzie klasycznego samochodu Maserati, a także zaproszenia na światowej klasy wydarzenia sportowe i wyścigowe, takie jak Formuła E e-Prix lub Monterey Car Week.

Davide Grasso, dyrektor generalny Maserati ogłosił: "Luksus staje się coraz bardziej związany z doświadczeniami, a naszą rolą w Maserati - poza doskonałą jakością naszych samochodów - jest tworzenie z naszą pasją i kreatywnością doświadczeń, które zanurzają naszych konsumentów we włoskim dziedzictwie stworzonym z osiągów, innowacji i designu. Program członkowski Tridente to ruch, w którym chcemy stworzyć nierozerwalne więzi między Maserati, naszymi zapalonymi fanami i naszymi lojalnymi klientami, tworząc dostosowane do ich potrzeb doświadczenia, dostępne wyłącznie za pośrednictwem naszej aplikacji Maserati Tridente".

Podczas gdy aplikacja Maserati Tridente jest już dostępna za pośrednictwem App Store i Google Play Store we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Francji, Belgii, Holandii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, USA, Japonii i Korei Południowej, większy program członkowski Tridente - po debiucie we Włoszech jako rynek pilotażowy i w Chinach - zostanie rozszerzony na Amerykę Północną w drugiej połowie 2023 r., a w 2024 r. zostanie wdrożony w pozostałej części Europy i Azji.