Dodano 19.03.2020
Szanowni Państwo,
W związku z aktualną sytuacją, jaka ma miejsce w Europie i na świecie informujemy, iż nasza firma podjęła wszelkie możliwe środki ostrożności oraz wprowadziła wewnętrzne procedury, aby zadbać o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz odwiedzających nas klientów.
Zachęcamy do zapoznania się z naszymi prostymi zasadami higieny pracy oraz obsługi klienta, dzięki którym każdy odwiedzający może czuć się w naszych salonach w pełni bezpiecznie i nadal korzystać z naszych usług.
#1 na powitanie nie podajemy ręki, witamy się miłym uśmiechem oraz serdecznym „dzień dobry”;
#2 przed umówieniem spotkania z klientem, zdobywamy informacje o jego ewentualnym pobycie w krajach APAC oraz Włoszech w przeciągu ostatnich 3 tygodni;
#3 często myjemy ręce i korzystamy z środków antybakteryjnych znajdujących się we wszystkich newralgicznych punktach salonu i serwisu;
#4 myjąc ręce korzystamy z instrukcji znajdującej się w każdej łazience;
#5 każdy z naszych gości może zdezynfekować dłonie żelem antybakteryjnym przy stanowisku w naszej recepcji;
#6 często dezynfekujemy nasze stanowiska pracy oraz miejsca, z którymi najczęściej mają styczność nasi goście;
#7 zachowujemy bezpieczną odległość, minimum 1,5 m;
#8 zachęcamy do płatności kartą płatniczą;
#9 staramy się tak umawiać spotkania, aby niwelować ewentualne wzajemne spotkania naszych klientów;
#10 zrezygnowaliśmy z jazd testowych, ale nie rezygnujemy z codziennej dawki zdjęć, które będą ukazywać dawkę adrenaliny, jaką gwarantuje Maserati!
Zespół
Maserati Pietrzak