Maserati

MASERATI NA SALONIE SAMOCHODOWYM W PARYŻU

Na trwających od 1 do 16 października targach samochodowych w Paryżu nie mogło zabraknąć ekspozycji firmy z Modeny. Ekspozycję tworzyły wszystkie modele z trójzębem na masce. Oczywiście największym zainteresowaniem odwiedzających wystawę cieszyło się odmłodzone Maserati Quattroporte. W palecie limuzyn oprócz flagowego modelu nie zabrakło także bardzo popularnego Ghibli. Oba samochody z dumą udowadniają, że luksus i piękno mogą iść w parze ze sportowym charakterem i ponadprzeciętnymi emocjami dostępnymi nie tylko dla podróżujących, ale także pozostałych uczestników ruchu drogowego.

Na trwających od 1 do 16 października targach samochodowych w Paryżu nie mogło zabraknąć ekspozycji firmy z Modeny. Ekspozycję tworzyły wszystkie modele z trójzębem na masce. Oczywiście największym zainteresowaniem odwiedzających wystawę cieszyło się odmłodzone Maserati Quattroporte. W palecie limuzyn oprócz flagowego modelu nie zabrakło także bardzo popularnego Ghibli. Oba samochody z dumą udowadniają, że luksus i piękno mogą iść w parze ze sportowym charakterem i ponadprzeciętnymi emocjami dostępnymi nie tylko dla podróżujących, ale także pozostałych uczestników ruchu drogowego.

Ortodoksyjni fani marki również nie mogli być rozczarowani. Maserati nie zapomina o swoich wyścigowych korzeniach, co widać i słychać w przypadku każdego modelu tej marki. Niemnie jednak w żadnym pozostałym samochodzie wyścigowe koneksje nie są tak dobitnie podkreślone, jak w Gran Turismo, samochodzie bez którego nie mogła się odbyć i ta wystawa. Zaprezentowany na targach model charakteryzował się bardzo ciekawym czerwono-czarnym malowaniem. Zwieńczeniem ukierunkowanej na sport części ekspozycji było oczywiście Maserati Gran Cabrio, czyli idealna symbioza sportu i elegancji, stylu i szybkości, luksusu i finezji.

W centralnym punkcie ekspozycji znalazło się pomieszczenie konfiguracyjne, w którym pokazano jak różnorodne może być wnętrze każdego z samochodów Maserati. Zwiedzający mogli zapoznać się z możliwościami aranżacji i kompletacji poszczególnych modeli, wybierając spośród wielu elementów wyposażenia.

Maserati to nie tylko samochody, Maserati to styl. Dlatego jednym z elementów ekspozycji były butik, w którym zaprezentowano całą gamę ekskluzywnej odzieży i dodatków dostępnych u oficjalnych dealerów marki oraz w sklepie internetowym.